Online Congress Cliëntondersteuning

4.5/5

Highlights:

Highlights:

Bijdragen:

Samenwerkingen:

Door de ontwikkelingen van het corona virus was het omschakelen, van een fysiek naar online event. Waardoor 200 deelnemers vanuit huis aanwezig waren. 

Tijdens het webinar Landelijk Online Congres Cliëntondersteuning van Movisie, worden de vraagstukken; ” Wat werkt bij cliëntondersteuning en waar liggen de kansen voor innovatie bij cliëntondersteuning?” behandeld. Vanuit onze webinar studio inspireren sprekers en gasten de deelnemers en geven ze hun visie op de vraagstukken van Movisie. 

Ruimte maken voor de toekomst

Movisie is het landelijk kennisinstituut voor een samenhangende aanpak van sociale vraagstukken. Door de ontwikkelingen in de praktijk ontwikkelt Movisie kennis over wat echt goed werkt. Tijdens dit congres leerde de 200 deelnemers en sprekers zich verdiepen in de sessies en werden zij geprikkeld om out-of-the-box te denken! 

Het Landelijk Online Congres cliëntondersteuning was een geslaagd event voor ons team, waarbij Webinary het voortraject, bij de regie en in de (pre-)productie in co partnership met de organisatie intensief betrokken was om dit online event tot een succes te brengen. En dat is gelukt! Zowel de deelnemers, de organisatie en de sprekers van Movisie kijken terug op een geslaagde en goed georganiseerde dag!

Gerelateerde artikelen

Op 15 April bracht VHTO online vauit onze webinar studio in Amersfoort, meer dan 4700 dames tussen de 10 en 15 jaar samen, die meer kennis wilde krijgen op online béta, techniek en IT gebied in verschillende sectoren.

Girls’ Day

Verhaal uit de praktijk: Meer dan 4700 deelnemers keken online mee. Alle deelnemers kregen tijdens dit webinar meer kennis over

Lees meer..

Highlights:

Samenwerkingen:

Vraag een offerte aan