
Online congres Cliëntondersteuning
Verhaal uit de praktijk: Tijdens het webinar Landelijk Online Congres Cliëntondersteuning van Movisie, worden de vraagstukken; ” Wat werkt bij
Ruim 150 deelnemers keken online mee naar de online nascholing van Colgate Professional. De online nascholing werd in goede banen geleidt door Christien Timmer als dagvoorzitster. Samen met experts werd er gesproken over verschillende actuele onderwerpen met betrekking tot de mondzorg. Waarbij Prof. dr. Fridus van der Weijden en Dr. Anna Louropoulou de kijkers hebben bijgepraat over de laatste inzichten in dentine overgevoeligheid en autotransplantatie.
Deze informatieve nascholing werd gestart met de vraagstukken; Wat kan je doen tegen tandhalsgevoeligheid? Bij welke leeftijd komt het vaak voor? en nog veel meer vragen die behandeld werden. De informatie werd doormiddel van verschillende casussen toegelicht bij de kijkers thuis. Waarbij de kijkers thuis de mogelijkheid kregen om vragen te stellen, die behandeld werden tijdens dit webinar.
Het online Colgate Professional Event was een uitdaging voor ons team en onze partners. Waarbij Webinary in samenwerking met Braam Events in het voortraject, de regie en de (pre-)productie met de organisatie optrok om dit webinar tot een succes te maken. Zowel deelnemers, Colgate Professional en de sprekers van Colgate Professional kijken terug op een geslaagde en goed georganiseerde uitzending.
Verhaal uit de praktijk: Tijdens het webinar Landelijk Online Congres Cliëntondersteuning van Movisie, worden de vraagstukken; ” Wat werkt bij
Een webinar is in de basis niet interactief, hoewel er veel verschillende manieren zijn om een webinar wél interactief te
Blog: Een van de redenen waarom gebruik wordt gemaakt van onze Webinary studio; uw deelnemers kunnen vanuit elke locatie wereldwijd